Det sker i Bedsted

Bedsted Multihal - Kontaktpersoner

Titel   

Navn

Ansvarlig

Telefon

E-mail


Formand

 Bjarne Jacobsen

 Hal booking

 20 43 79 27

bjarne_jacobsen @hotmail.com

Næstfmd

John Wilkens

Nøgleordning

20 19 85 94

Johnwilkens @bbsyd.dk

Sekretær

Stefan Abrahamsen

Vand og varme

60 21 79 53

Stefan.abrahamsen @schneider-electric.com

Kasserer

Jacob Gubi

Økonomi

21 19 10 81

Jacobgubi @hotmail.com

Generelle regler for brug af Multihallen    

     

1. Der må ikke leges eller dyrkes idræt hvor der anvendes gummisko med sorte såler    

  – rengøring efter dette faktureres efter medgået tid.    

     

2. Ryd op efter jer selv – hold orden i redskabsrum – oprydning efter dette faktureres efter medgået tid    

     

3. Det er strengt forbudt at anvende ”hårde” fodbold i hallen og andre genstande der kan beskadige    

  – du er erstatningspligtig for beskadiget halinventar osv.    

     

4. Sig til hvis du opdager der mangler noget – ring på 20 43 79 27    



Udlejning af Multihallen


Hvis du bor i Bedsted Sogn har du nu mulighed for at leje multihallen til børnefødselsdage, arrangementer hvor der er offentlig adgang eller forenings arrangementer – se regler og priser nedenfor.     



Information Bedsted Multihal 2012/13 – Børnefødselsdage          

           

Der gælder følgende regler for udlejning til børnefødselsdage:          

           

1. Barnets alder må maksimal være 14 år.           

2. Der må ikke nydes alkohol i hallen           

3. Arrangementet skal være afsluttet kl. 22.00           

4. Hallen og toiletter skal være rengjort efter brug, herunder:           

 - Fejning og aftørring af halgulv.           

 - Oprydning af rekvisitter og oprydning af rekvisitrum           

 - Rengøring af toiletter, håndvaske og gulve.           

 - Støvsugning af gangareal           

 - Rengøring af omklædningsrum hvis de har været anvendt           

 - Rengøring af møderum hvis det har været anvendt           

– såfremt rengøringen ikke findes tilfredsstillende opkræves en rengøringsgebyr på kr. 1.500,-           

5. Nøgler afhentet og bringes til aftalt adresse           

6. Alt lys skal være slukket når hallen forlades – såfremt dette glemmes opkræves der et strømgebyr på kr. 250,-           

7. Der skal selv medbringes toiletpapir, håndklæder, sæbe og rengøringsmidler.           

8. Såfremt der har været anvendt bestik, tallerkner m.m. skal disse vaskes af og stilles på plads            

– DET ER IKKE NOK AT STILLE DET I OPVASKEMASKINEN.           

9. Husk at hallen skal bruges til undervisning og idræt dagen efter dit arrangement, så pas godt på hallen           

 – evt. beskadigelse af inventar, bygning og lign. er på brugerens ansvar.           

10. Pris kr. 400,- max 8 timer.           

11. Hallen kan bookes fredage, lørdage og søndage


OBS – Hallen udlejes ikke til private arrangementer som voksen-fødselsdage, jubilæer osv.       

           



Information Bedsted Multihal 2012/13 – Offentlige arrangementer          

           

Der gælder følgende regler for udlejning til offentlige arrangementer          

           

1. Arrangementet skal være afsluttet kl. 24.00           

2. Hallen og toiletter skal være rengjort efter brug, herunder:           

 - Fejning og aftørring af halgulv           

 - Oprydning af rekvisitter og oprydning af rekvisitrum           

 - Rengøring af toiletter, håndvaske og gulve.           

 - Støvsugning af gangareal           

 - Rengøring af omklædningsrum hvis de har været anvendt           

 - Rengøring af møderum hvis det har været anvendt           

– såfremt rengøringen ikke findes tilfredsstillende opkræves en rengøringsgebyr på kr. 1.500,-           

3. Nøgler afhentet og bringes til aftalt adresse           

4. Alt lys skal være slukket når hallen forlades – såfremt dette glemmes opkræves der et strømgebyr på kr. 250,-           

5. Der skal selv medbringes toiletpapir, håndklæder, sæbe og rengøringsmidler.           

6. Såfremt der har været anvendt bestik, tallerkner m.m. skal disse vaskes af og stilles på plads            

– DET ER IKKE NOK AT STILLE DET I OPVASKEMASKINEN.           

7. Husk at hallen skal bruges til undervisning og idræt dagen efter dit arrangement, så pas godt på hallen           

 – evt. beskadigelse af inventar, bygning og lign. er på brugerens ansvar.           

8. Pris for 8 timer – 400 kr. der må gerne stilles borde og stole op inden arrangementet såfremt hallen ikke er booket – se kalender           

9. Betaling skal ske forud for afholdelse – kontant beløb afleveres ved afhentning af nøgle           

10. Hallen kan bookes de dage den er fri eller efter aftale med BJ           

           

           

           

OBS – Hallen udlejes ikke til private arrangementer som voksen-fødselsdage, jubilæer osv.